måndag 11 februari 2013

inspiration



Vad som inspirar är så mycket. Jag får idéer hela iden på saker jag skulle vilja göra. Alla möjliga saker, inte bara tavlor. Men sista tiden har det blivit många tavlor och det är kul att få inspiration av er som betäller. Många skojiga idéer och eftrsom jag gillar det unika så kan jag lova att det inte blir någon massproduktion av det som ni själva önskar och beställer. Jag får helt enkelt säga grattis till bra idéer.

Idag har min spiration ändå varit lite begränsad då jag är hemma med sjuka barn. Ett anfall av falsk krupp igår satte stopp för mina måndagsplaner. Men jag och myrorna har spenderat dagen i köket och bakat knäckebröd och muffins, myst i soffan, målat n tavla till mormor och morfar och självklart också gått varandera en del på nerverna. Jag är inställd på det denna vecka då jag vill att vi ska vara friska till helgen så det blir nog inget dagis alls... Måtte min fantasi flöda resten av veckan.

Idag hoppas jag att några av er fått era tavlor. Det är ett nöje att få göra dem.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar