lördag 9 februari 2013

Vad som komma skall

Idag längtar jag lite framåt. Jag brukar försöka njuta av dagen men sjuka barn och trött mamma längtar efter sol och värme. Om en vecka åker vi på semester och jag ber till alla gudar som finns att barnens hosta är borta och att vi kan få njuta av tid tillsammans och lite bad i poolen.

I fredags skickade jag iväg några tavlor och jag ska lägga upp bilder lite senare under dagen! Om någon önskar beställa tavla nu så tänk på att jag ät bortrest hela vecka 8. Ska kolla av mailen men har inte möjlighet att trycka eller skicka.

Idag ska vi nog åka och leka en lite stund med föräldragruppen till stora myran. Vi träffas var fjärde månad och det ska bli skoj att se alla igen. En liten stud ska nog två hostande tjejer orka!

Men längtar ändå lite efter framtiden!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar