tisdag 26 februari 2013

Tillbaka

Himmel och pannkaka vad skönt det är att vara hemma igen! Semester i all ära men oj vad jag saknat vårt rena och avlånga land! Kanske var denna resa lite extra knölig med en lillmyra som kryper överallt och som stoppar allt hon ser i munnen! Dessutom har ju jag och myran en del matallergier och att inte kunna äta så mycket är lite besvärligt och speciellt för myran som typ levt på pommes och kyckling till lunch och middag i en vecka! Det gör ont i mammahjärtat att hela tiden säga att hon inte tål det hon vill ha! Men men! Nu är vi tillbaka!

Jag ska göra några tavlor ikväll nu när myror sover och C är iväg på något grabbigt skoj! Vad gäller tavlor så lär man sig av sina misstag som tur är! För att inte få slänga allt för många dyra ramar får man provtrycka lite ibland! Vissa av dessa små ramar blir också som små konstverk!

Vad gäller mitt projekt till barnens sovrum så ligger det lite på is. Min bror önskade sig en tavla i 25 års present och den ska ha måtten 100x120. Så ni kan ju räkna ut vad som är mitt lilla sidoprojekt ett tag fram över. Tur att han inte behöver den förrän till maj när han flyttar in i sin nya lägenhet! En liten sneak peak på tavlan kommer snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar