onsdag 6 februari 2013

Sådan mor sådan dotter

Det är skönt att låna ut paddan en stund på kvällen när man behöver lite lugn och ro eller har något att fixa med en stund. Stora myran älskar att spela och skriva och som så många andra barn så är hon fantastisk duktig på att använda den! Men igår blev jag ändå lite full av skratt när jag hittade henne i soffan, snacka om att ta efter sin mamma! Fullt fokus och ena benet lite uppdraget! Dax att tagga ner användandet i barnens närvaro ett tag framöver!

C är i storstaden över natten, inte för att kolla fotbollen vilket man kunnat tro utan bara för jobb! Han passade dock på att sova hos sin syster och får därmed hänga med hennes familj ikväll! Lite avundsjuk är jag även om jag och myrorna har det ganska bra hemma själva!

I morgon är det torsdag vilket är min jobbdag, på mitt riktiga jobb. Inte mammajobbet och inte trycka tavlor, haha! Men i morgon måste jag ha med mig lillmyran eftersom C inte är hemma och så tänkte jag skicka lite tavlor som är klara så kanske det blir lite som jag i nötskal, allt på en gång! Önska mig lycka till!

Ps, jag trycker tavlor så fort jag hinner och får tillfälle, så jag hoppas att ingen behöver vänta för länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar