torsdag 21 februari 2013

Träningsvärk och skugga!

Idag är den där mellandagen! Jag får alltid en sådan när jag är på semester. Jag har kommit ner i varv och känner mig lite tröttare än innan, fast man borde vara pigg. Igår brände jag mig också så idag är det spf 50 på mig och massor med skugga, att man aldrig lär sig! Jag har varit duktig och tränat varje dag så idag har jag sjuk träningsvärk! Vilka bekymmer alltså!

Barnen verkar också kommit i slow tempo för lillmyran sover massor på dagarna, och tyvärr inte lika mycket på nätterna men skit samma! Det fixar nog till sig när vi kommer hem!

Jag har fått en del förfrågningar på tavlor och jag hoppas ni förstår att jag inte har möjlighet att göra några förrän nästa vecka! Men då är jag laddad och redo igen!

Kramar från oss i solen (läs: skuggan), haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar