onsdag 13 mars 2013

inlägg som varit på väg...

Jag tror att jag har börjat skriva på ett nytt inlägg cirka tio gånger sedan i söndags.
I helgen bestämde jag mig för att jag inte skulle känna mig stressad över att vilja skriva något och istället hade jag hur trevligt som helst med mina fina vänner och jag insåg att vänner både lockar fram det bästa och sämsta ur en. Det är härligt att ses så intensivt men samtidigt tar det lite mer på krafterna och tålamodet nu för tiden när man är mer självständig och har egna rutiner. Det krävs mer anpassning och det är härligt på alla sätt men man reflekterar också mer över sig själv och varför jag hamnat där jag är och varför jag utveckats till den jag är idag. Nog analyserat av detta men jag är övertygad om att vi hade en fab helg alla tjejer och alla är lika glada att vara tillbaka till "sin" vardag också. Punkt.

Två härliga ungar och en fantastisk man hämtade upp mig på flygplatsen och efter det bjöds det på middag hemma hos mina föräldrar tillsammans med min bror och hans tjej. De hade varit i London över helgen så mamma och pappa lyxade till det för oss alla genom att fixa middagen! Myran trampade på en spik strax innan vi skulle åka hem och jag tyckte så synd om henne. Det borde ju göra så otroligt ont. Men men, lite febrig kändes hon också så det blev en tidig hemgång.

Sedan har vi haft feberfest hon och jag. Jag får lite febertoppar som varvars med en ofantlig trötthet. Känner mig mör i hela kroppen och har ett tålamot som är minimalt. Hoppas att det har något samband med den där härliga veckan och att jag under dessa dagar också slutat att amma. Härlig kombination är det iallafall. Att vara instägd i ett hus med två små då kan inte vara annat än krävande. Men vi härdar ut och myser mellan varven. Haha.  

Igår var jag iallafall iväg en snabbis och skickade några tavlor till er som beställt. Fler är på gång och jag ska trycka några till i eftermiddag. Jag har fått hem en ny stämpel också som jag nog inte kommer kunna låta bli att använda. Jag får se hur jag ska göra med det, kanske låter fantasin flöda ikväll om jag orkar och har någon, haha.

Här är en bild på en tavla som levererats till Finland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar