onsdag 20 mars 2013

jag och mina småkryp

Jag kryper på väggarna. Som oftast när barnen är sjuka och man måste stanna hemma. Självklart gör man vad som är bäst för de små men ni förstår säkert vad jag menar. Lillmyran vill bara vara nära hela tiden och sover bara på mitt bröst. Det är verkligen superhärligt men igår blev jag sittande i soffan i två timmar med henne sovande i knät och det kliar lite i mina ben när jag bara sitter. Bättre blev det inte av att kanalkortet till tvn av någon anledning inte satt i så jag hade bara tre kanaler att välja mellan och ingen tidning inom räckhåll... haha, men nu kan jag allt om curling.

Som jag nämnt innan så har jag lite nya stämplar som jag blivit kär i. Eller nya och nya men jag har iallafall använt mig av dem lite mer på sistone och det är en fjäril och en trollslända som blivit mina favoriter. Sjävklart kan man beställa tavlor med dessa som symboler, istället för hjärtan, kronor, fjädrar eller annat. De går även att få ensamma på en liten ram. Men som vanligt när det gäller allt jag gör så gäller "less is more". Enkelhet är det jag gillar mest och jag kommer fortsätta att trycka namntavlor, doptavlor och bröllopstavlor på samma sätt som innan. Nu vet ni iallafall att möjligheten att få en trollslända eller fjärill med på tavlan också finns.

I vår hall står en avlång tavla med tre trollsländor som blivit min egna lilla favorit.

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar