torsdag 14 mars 2013

Prinsessor

Torsdagar är ju som tidigare nämnt min arbetsdag, alltså den arbetsdag som innefattar kontorsgöra på det arbete som jag får betalt för! Inte det arbete jag utför hemma alla andra dagar om året! Men men, idag kom jag hem till fullsatt hus. Min kära pappa hade åkt hem till C och myrorna och ställt sig och lagat middag. Han gör det ibland för att han tycker det är så himla roligt. Och vi tackar sällan nej. Han handlar allt som behövs, lagar all maten och så blir det ofta lunchlådor kvar till oss! Kanon! Idag kom lillebror och mamma också så det blev en halv släktmiddag!

Nu sover två myror och C är och spelar squash, jag dricker te och smakar på den fantastiska sockerkaka jag bakade igår. I morgon är det fredag och visst är det underbart! Helg ned familjen och massor av mys.

Idag lämnade jag ifrån mig min senaste tavla! Ännu ett under har sett dagens ljus och denna flicka ska få en liten tavla som jag gjort! Det tycker jag är fantastiskt kul!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar