torsdag 7 mars 2013

Stockholm

Sitter just nu på flygplatsen hemma, ska lämna min trygga vardag och åka till tjejerna i storstaden. Det ska bli sådär vansinnigt skoj så att man längtar hela tiden och har önskat att de sista dagarna typ bara försvunnit. Men så hinner verkligheten ikapp och jag inser att jag ju måste lämna mina tre finaste hemma. Det är egentligen inget problem men blir så påtagligt när myror och man vinkar hejda utanför gaten. Jag får en tår i ögat och känner mig allmänt mesig. Men jag älskar min familj och att lämna dem är alltid jobbigt. Och denna gång ska jag vara borta tre nätter. Huanamej.

Men jag vet att jag kommer få minst lika skoj som jag hoppas på och jag brukar kunna njuta av det jag tar för mig så jag är inte så orolig. C kommer nog att klara det galant, även om han aldrig varit själv med båda tjejerna ens en hel natt... Haha, det var på tiden och jag hoppas han är laddad!!

Jag har fått många beställningar på tavlor denna vecka och det värmer massor med era fina ord om det jag gör. Jag har lovat leverans till nästa vecka på dessa och jag ska inte göra er besvikna.
Jag räknar med att komma hem taggad och med påfylld energi efter denna helgen. Det är väl det som vänner ger? Eller vad säger ni?

Nu ska en flygrädd mamma strax kliva på planet och i handen har jag ett paket som myran slagit in. Jag fick inte öppna det förrän jag kom upp i himlen och jag är sååå nyfiken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar