lördag 23 mars 2013

party party not

Att vara sjuk är ingen favorit direkt, jag har klarat mig bra hela vintern och bara varit lite förkyld innan men här om dagen slog det mig hårt. Men men, det är bara att bita ihop och det är precis vad jag ska göra strax. Min älskade lillebror har ju fyllt 25 år så ikväll blir det stort kalas i hyrd lokal. Jag har verkligen sett frm emot det så jag ska allt ta mig dit en liten stund. Men eftersom lillmyran också är krasslig med hosta så stannar jag bara en stund så jag kan åka hem och mysa med henne inatt. För hon lär ju vara vaken typ en gång i halvtimmen även denna natt, hon tar ju noll hänsyn till att en annan inte heller mår bra, haha. Jag låter C skötafestandet för oss båda, vi får väl se vart det slutar.

Idag är det också fest hel del mil norrut. Det är bröllop i Sälen och det lyckliga paret ska få en tavla som jag tryckt. Lite extra skoj är faktiskt att jag vet vilka de är och jag hoppas de får många lyckliga dagar framför sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar