fredag 26 april 2013

Barnkliniken

Det har varit tyst från mig här länge. Det är inte helt schysst men jag har haft fullt upp med mycket annat i mitt liv. Jag har kommit på att jag faktiskt befinner mig mitt i livet och att saker inte ska planeras för mycket för framtiden. Inte heller ska jag fundera över vad jag gjorde i går.

Jag är dålig på att leva här och nu och det ska bli mitt projekt den närmsta tiden. Prioritera och fundera. Det är inte lätt när man alltid vill så mycket!!

Just idag befinner jag mig på barnkliniken med min stora myra. Hon har haft maginfluensa och inte riktigt återhämtat sig. Vi får inte i henne någon vätska eller mat så igår blev vi inlagda och får stanna en natt till. Men i morgon hoppas vi att vi får komma hem. Hon har varit så himla duktig så vi har lovat att köpa en gungställning till trädgården i helgen. Hoppas att det kan locka henne till att dricka och äta lite själv i morgon så vi kan slippa droppet!!

Några väntar på tavlor, alla är gjorda och ligger hemma klara, men jag har inte haft möjlighet att åka till posten med dem. Jag antar att ni har förståelse.

En härlig helg önskar jag er, och mig själv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar