måndag 1 april 2013

en liten goding




En liten liten goding, passar på de flesta ställen
 

Jag börjar se slutet på vår lilla resa av förkylningar, hosta, öroninflammation och allmän nedsättning.

Vi har spenderat några dagar på norra öland där mina svärföräldrar har ett fantastiskt ställe vid havet. Och vad mer behövs än frisk luft, massor med sömn, god mat och att bara göra det som faller en in.  Innan vi åkte dit blev det dessutom lite häng med min släkt, god mat och hotellfrukost! Påsken har varit precis så lugn och härlig som vår familj behövde och nu är jag laddad till tusen och fylld av ny energi. Redo för ny vecka och nya utmaningar.

På hemmafronten har vi en del framför oss. C köpte nytt golv till matrum och vardagsrum när han var hos en kund i danmark förra veckan så planen är att få in det så snart som möjligt. Sen tänkte jag försöka vårfixa lite också trots att våren inte direkt gör sig påminnd vad gäller väder.

Jag ber också till någon högre makt om att ta bort det sista av min förkylning så att ett besök på gymmet ska vara möjligt snart igen. Jag saknar att få lyfta lite vikter och springa några kilometer på bandet. Hoppas hoppas!! Jag har siktet inställt på lilla triathlon i sommar och för att kunna få en hyffsas tid så måste jag nog snart komma igång igen. Det går ju inte att vila sig i form tyvärr.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar