måndag 15 april 2013

fler avlånga tavlor

Jag har varit lite dålig med uppdatering här senaste dagarna. Massar att göra och fint väder har styrt min prioriteringslista.

Jag var ju i Göteborg förra veckan med jobbet och hann med en liten runda på stan, typiskt. Det finns ju alltid så mycket jag vill ha! Bland annat tog jag en snabbis in på Panduro och dra mig baklänges. De hade fortfarande några canvlastavlor kvar i storleken 10x40 cm. Dessa finns ju inte annars att få tag på längre och ingen av de leverantörer jag har varit i kontakt med tillverkar denna storleken och det har varit lite huvudbry då de redan är ganska dyra som de är men skulle kosta massor med att specialbeställla. Summan av kardemunnan är att jag nu har några ramar i denna storleken till er som önskar. Antingen med text på eller de som varit mest efterfrågade, de med trollsländor. Så ni som är intresserade, hör av er så ska jag fixa. Men jag har som sagt inte så många. Pris på dessa är 300 kr inkl frakt, eller 220 kr vid avhämtning.





De finns också kvar några små med trollslända och fjäril. Dessa kostar 140 kr inkl frakt eller 100 kr vid avhämtning.





Mina små myror slocknade nu båda efter en lekdag på öppna förskolan måsen. Bäst jag försöker fixa undan lite här hemma så vi kan ägna resten av eftermiddagen åt roligare saker.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar