måndag 8 april 2013

små till försäljning

Jag har en del av mina små godingar som jag gjort fler av och jag tänkte därför sälja några av dem. Det finns ett par av alla tre varianter med trollslända, fjäril eller fluga. Måtten är 10x10 centimeter. Maila till myrmamma@hotmail.com om du är intresserad.

 
 
 


Pris för dem är 140 kr styck inkl frakt. 100 kr om ni bor i närheten och har vägarna förbi. Tyvärr är de ju över tre centimeter höga och måste därför skickas som skrymmande post, därför är frakten ganska hög även fast de är så små.

Jag skrattar alltid för mig själv är jag gör de där med flugan för min dotter är helt kär i dem och säger att alla är hennes så hon kommer bli ledsen om de säljs men jag har lovat henne att hon får behålla en och annars ska jag göra nya till henne.

I morgon får vi besök från en av våra nyare leveantörer på jobbet och jag har lovat att komma in på kontoret när han är där för att hälsa och se trevlig ut. Kom just på att jag inte kan så mycket om denna leveratör då jag varit mammaledig i snart ett år... Så jag måste nog googla och surfa runt lite på deras hemsida så jag inte framstår som ett fån i morgon. Trevlig kvällsläsning önskar jag mig själv! Hoppas du har något lite mer lättsamt och skoj att läsa?

God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar