onsdag 10 april 2013

göteborg



Framme i staden på andra sidan landet. Sveriges framsida eller vad man nu brukar säga. Jag gillar ju såklart mina hemtrakter bäst men man ska inte klaga. Göteborg är fint.

Vi har precis byggt upp vår monter och grabbarna fick köra iväg och köpa en trådlös mus till vår bildskärm, som de glömt att packa ner. Jag kunde nästan ha svurit på att de skulle glömma något trots att jag skrivit en packlista till dem. Men men, de får ju lösa problemet och då spelar de ingen större roll. Själv har jag satt mig med datorn i knät på golvet och fixar lite pilliduttande. Det är en lyx att kunna sitta på golvet med datorn utan att ha barn klättrande över både mig och datorn.

Ikväll väntar mingel och registrering på de som ska vara med på ögondagarna. Vi utställare ska snällt och prydligt finnas närvarande och se glada ut! Det är alltid lika trevligt och för mig som inte jobbar ute bland kunderna är det kul att få träffa dem någon gång ibland och få lite ansikten på alla de namn och röster jag i vanliga fall hör dagligen!

Kanske hinner en sväng till hotellets SPA innan också.Vi bor på Quality Hotell 11 i hamnen och det kan verkligen rekommenderas. Iallafall om man reser i jobb. Mycket proffitionellt och kunnig personal. Är säkert lika bra om man reser för nöjes skull och det är ju enkelt att ta båten över in till stan.

Någon som har tips på vad man kan göra annars i göteborg, jag har en stund över i morgon eftermiddag och tänkte nog ta mig in till stan. Vad får jag inte missa, helst i shoppingväg... hahah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar